Siemens goes Italy

1
Ziehier de nieuwe Siemens EQ7 volautomaat. Waarschijnlijk pas in 2009 in Nederland.
Afbeelding

Waarom is dit nieuws?
Siemens stapt voor dit topmodel af van het Jura-concept en kiest een voor een doorontwikkeld Saeco-concept. Voor de hand ligt dan ook dat er een totaal nieuwe lijn Saeco´s te verwachten is.
Maar ja, is dat eigenlijk wel nieuws...?
Het is natuurlijk de beste, mooiste, snelste koffie-automaat ter wereld. Volgens Siemens dan.
Ik heb de video´s op Siemens.de gezien en ik moet zeggen,
Siemens heeft inderdaad de leukste en mooiste koffiedames.
Wat dus het werkelijke nieuws is;
Siemens wil naar de top van het automatensegment middels een nieuw concept en een hele luxe marketingoperatie.
Er gaat niets boven morgen.

Re: Siemens goes Italy

2
oxxo schreef:Siemens wil naar de top van het automatensegment middels een nieuw concept en een hele luxe marketingoperatie.
Wow! Ziet er veelbelovend uit!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

3
hoi,ik heb gisteren deze machine gekocht...tot mijn verbazing kan deze machine meer dan ik had gedacht..in nederland is deze nog niet verkrijgbaar ik heb deze in duitsland gekocht zijn duitsers toch nog ergens goed in dat zie je wel aan deze machine..

6
dat is led verlichting man voor jou is dat misschien nieuw maar het bestaat al een langere tijd... :lol: overal is wel iets van af te kraken maar met 19 bar pompdruk kan ik wel op zeer fijne maling koffie zetten wat bij de meeste volautomaten de geest geeft...dus espresso baby.

9
trouwens dat blauwe ligt rond 't koffievak gaat alleen branden tijdens het koffie malen leuk bedacht toch.
ik maal nu peeze koffie type ottimo,lekkerste sterke bak koffie als ik deze boon espresso maak is de koffie git zwart bijna stroperig sterk maar met een boterige zachte nasmaak blijft lang hangen mijn heerlijkste koffie tot nu toe..
kunnen jullie mij vertellen of er nog sterkere koffie bonen bestaan ik heb laatst wat koffie gekregen van iemand die was dubbel gebrand was ook best pittig :shock: ik weet eigenlijk niet meer welke branderij deze waren..

10
Ja, die Peeze Ottimo is geen slechte koffie, en ook behoorlijk sterk van smaak. Espressokoffie wordt sowiezo vaak "dubbelgebrand" genoemd, omdat de branding zwaarder is dan bij filterkoffie.
Er zitten hier genoeg mensen die koffie verkopen, of er veel van weten. Wellicht kunnen zij je helpen om de zwaarste koffie te vinden.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder