Re: Twijfel wat betreft aanschaf Espresso machine.
81Dat weet ik niet cremalover, misschien heeft hij de machine die naast de Rancilio Silvia staat nog in bezit. Een prettig persoon om zaken mee te doen in elk geval 

Hoezo niet? Alleen de Silvia is toch te koop?Hoenen is lid van dit forum.Volgens mij heeft hij dan helemaal geen koffie apparatuur meer.
Oeh lang niet meer op deze forum geweestcremalover schreef:Hoenen is lid van dit forum.Volgens mij heeft hij dan helemaal geen koffie apparatuur meer.Ramon T schreef:Ik heb eindelijk iets moois gevonden wat binnen mijn budget valt.
Heb uiteindelijk toch gekozen voor een Rancilio Silvia.
Dit is hem http://link.marktplaats.nl/702093843
Kan ik volgende week aan de slag
Je doet nu net alsof je haar hebt behandelt als een prinses zoals alleen jij dat kan, maar de waarheid is dat je haar nu als een afgelikte boterham doorverkoopt. En dan, als klap op de vuurpijl, ook nog zeggen dat alleen jij haar "zo goed kan tampen"....de arrogantie ten top!Hoenen schreef:Ik zal morgen, als ik achter de computer zit wel even een essay schrijven over de hoe en wat om de overstap zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit omdat Silvia je gaat haten. Er is namelijk niemand die haar puck zo goed kon tampen als ik, die haar zo goed kon opwarmen naar de juiste temperatuur. Ze is middenklasse maar toch arrogant; wil je met haar aan de slag dan zul je haar alle aandacht moeten geven. Aandacht die ze niet lijkt te verdienen in de eerste week van de relatie. Naarmate je haar beter leert kennen weet je precies wat je op welk moment moet doen om haar gelukkig te houden en zal je weer wat tijd vrij krijgen voor jezelf. Na deze periode van meer vertrouwen kan je rustig aan gaan experimenteren met nieuwe technieken en naar andere modellen kijken.
Ook raad ik je het boek 50 shades aan.