Hallo,
Ik ben toe aan een nieuwe machine en moet nu een volautomaat worden..
Nu ben ik er wel een beetje uit dat het een jura of een nivona moet gaan worden.
Welke is de betere keus.
Als ik alles een beetje lees zijn de machines redelijk identiek allen de prijs is anders.
En heeft iemand nog een leuk adres voor mooie aanbiedingen.
Gr
Marcel.
Re: Jura impressa j9.2 of nivona 800serie
2De Jura kan je niet zelf openmaken om schoon te maken. Dat moet, ook bij volautomaten... 
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
3Het grote voordeel van de Nivona is dat je de zetgroep kan verwijderen en op deze wijze je machine veel schoner kan houden. Wat NIET het geval is bij de Jura.
Weleens gehoord van de Solac Neo Espression Supremma ??
M'n zoon heeft er 1 staan en ik als Jura liefhebber, ben er toch wel gek op en zou het weleens de opvolger van de Jura kunnen worden.
Dat onderstaande bedrijf levert trouwens perfecte service, ook daar heeft hij inmiddels ervaring mee.
http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr
Succes met je keuze.
Arie.
Weleens gehoord van de Solac Neo Espression Supremma ??
M'n zoon heeft er 1 staan en ik als Jura liefhebber, ben er toch wel gek op en zou het weleens de opvolger van de Jura kunnen worden.
Dat onderstaande bedrijf levert trouwens perfecte service, ook daar heeft hij inmiddels ervaring mee.
http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr
Succes met je keuze.
Arie.
4R&B bedank voor de info.
@Arie ik zoek een machine die ook one touch cappu kan maken, dat is een eis van mijn partner
.
@Arie ik zoek een machine die ook one touch cappu kan maken, dat is een eis van mijn partner
5Dat blijft toch een slap aftreksel van het echie.Egje schreef:R&B bedank voor de info.
@Arie ik zoek een machine die ook one touch cappu kan maken, dat is een eis van mijn partner.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
6Bij de keuze tussen deze twee uit je topictitel, zou ik altijd voor de Nivona kiezen. Ze worden beide in dezelfde fabriek geproduceerd, bij Jura betaal je extra voor het merk en de Nivona is wèl te openen om te reinigen.Egje schreef:R&B bedank voor de info.
@Arie ik zoek een machine die ook one touch cappu kan maken, dat is een eis van mijn partner.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
7@ @3aan.
Dat is niet mijn vraag, maar dat snap je zelf denk ik ook wel.
Ik snap jou mening wel, zover ben ik zelf ook wel..
Ik zoek alleen een leuke middenweg en de wederhelft heeft ook zo haar eisen.
Maar bedankt voor het antwoord wat ik zelf ook kon bedenken.
Gr,
Dat is niet mijn vraag, maar dat snap je zelf denk ik ook wel.
Ik snap jou mening wel, zover ben ik zelf ook wel..
Ik zoek alleen een leuke middenweg en de wederhelft heeft ook zo haar eisen.
Maar bedankt voor het antwoord wat ik zelf ook kon bedenken.
Gr,
8Wel eens een WMF overwogen?
Beter als jura,wel iets duurder.
Beter als jura,wel iets duurder.