14
door Hemminga
Allereerst wil ik even kwijt dat ik het een super forum vind met veel behulpzame baristi. Ik denk dat een koffieforum daarmee in eerste instantie staat of valt.
Nu snap ik alleen niet dat ik als ik op mijn werk op het forum zit er inderdaad de eerdergenoemde "slappe bak koffie" te zien is boven het forum, en als ik thuis zit er een plaatje van wat koffiebonen te zien is... heeft niet te maken met verschil IE of FF en ook niet met ingelogd zijn of niet ben ik al achter...
Ik sluit me aan met dat het wellicht ietsie overzichtelijker kan, maar niet door minder fora te maken maar door ze anders te ordenen. Ik heb het idee dat het forum een beetje op een threshold zit qua aantal onderwerpen op de eerste pagina. Aan de ene kant is het tof dat je met één klik bij het goede onderwerp bent, aan de andere kant zijn het er wel vrij veel. Dat in combinatie met de vrij kleine omschrijving die er boven de groepen staat maakt het een beetje onoverzichtelijk.
Misschien een Front page met de grotere groepen? en dan "HOT!" wel intact laten?
voorbeeld:
HOT!
Forum nieuws
Proefpanel
SDFP
Koffiegek.nl
Algemeen
Hardware (Machine's, Malers & Accesoires)
Software (Koffie, Bonen, Pads & Servings)
Techniek & Know-How (met een appart Opschuim & Latte Art forumpje)
Interactief
Vraag en Aanbod
Support (extra toevoegen)
Koffiepraat
Ideeën-box (extra toevoegen)
/voorbeeld
Als je het op deze manier doet dan past de "front page" in ieder geval op 1 pagina, wat het wel wat overzichtelijker maakt (imo)
PS: het is maar een hersenspinsel
La Pavoni Professional Lusso | D.E. Wandmaler