probleem zetgroep draait niet meer
hoi allemaal nu mijn zetgroep niet meer draait ben ik in de elektronica gaan zoeken.
heb dus simpel geen 33volt meer na wat zoeken denk ik dat mijn component bc245c defect is ,omdat ik op mijn gelijkrichter geen spanning meer heb.
verder werkt de machine wel op de fout na dat de zetgroep vast staat
mijn vraag hier is nu.
heeft er iemand een schema van de print of layout zal ook al fijn zijn??
heb een cva 620 eerste model.
groeten ronald
Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic
32Hallo,
Ik ben wellicht wat laat maar kan je zeker helpen met je Miele, de CVA620 heeft nog maar weinig geheimen voor mij. Google even op Flevotronica.
Groeten, Frans
Ik ben wellicht wat laat maar kan je zeker helpen met je Miele, de CVA620 heeft nog maar weinig geheimen voor mij. Google even op Flevotronica.
Groeten, Frans
33Je conclusie is juist, heb je hem al vervangen?joepiemax schreef:probleem zetgroep draait niet meer
hoi allemaal nu mijn zetgroep niet meer draait ben ik in de elektronica gaan zoeken.
heb dus simpel geen 33volt meer na wat zoeken denk ik dat mijn component bc245c defect is ,omdat ik op mijn gelijkrichter geen spanning meer heb.
verder werkt de machine wel op de fout na dat de zetgroep vast staat
mijn vraag hier is nu.
heeft er iemand een schema van de print of layout zal ook al fijn zijn??
heb een cva 620 eerste model.
groeten ronald
Gr, Flevotronica
34Lijkt me een vrij universele transistor...dubbeltjeswerk...mooi als het daarmee verholpen is...ben als electronicus ook wel geinteresserd om hetnschema te zien.
Grtz,
Ingmar
Grtz,
Ingmar
35Miele doet erg geheim over het schema, heb delen al wel uitgetekend.Ingmar schreef:Lijkt me een vrij universele transistor...dubbeltjeswerk...mooi als het daarmee verholpen is...ben als electronicus ook wel geinteresserd om hetnschema te zien.
Grtz,
Ingmar
36Klopt...doen ze bij wasautomaten ookk...gewoon doorzeuren
Grtz,
Ingmar
Grtz,
Ingmar
37Hallo
we hebben problemen met de CVA 620Ik heb Flevotronica al gecontacteerd maar ben nu eenmaal een nieuwsgierig ventje.De dispally geeft heel regelmatig een soort hyrochliefentekens.Op een duits forum had iemand het er over dat de 5V DC spanning instabiel zou zijn........
Geen idee wat dat is?moeilijke?dure reparatie?
Ben wel HEEL benieuwd!
rover2 at web.de
we hebben problemen met de CVA 620Ik heb Flevotronica al gecontacteerd maar ben nu eenmaal een nieuwsgierig ventje.De dispally geeft heel regelmatig een soort hyrochliefentekens.Op een duits forum had iemand het er over dat de 5V DC spanning instabiel zou zijn........
Geen idee wat dat is?moeilijke?dure reparatie?
Ben wel HEEL benieuwd!
rover2 at web.de
waterbak lekt
38Hallo forumleden,
Mijn Miele CVA620 waterbak lekt water in het apparaat. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn Miele CVA620 waterbak lekt water in het apparaat. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Re: waterbak lekt
39Ik denk dat in dit geval een reparatie nodig zal zijn, daarna zal het beter gaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: waterbak lekt
40Hallo bedankt voor je reactie. Jij bedoelt servicedienst?
Iemand een goede tip om het zelf te kunnen doen?
Iemand een goede tip om het zelf te kunnen doen?