Het was ook een beetje humoristisch bedoeld. Ik zag dat het je allereerste berichtje was. Het is een beetje de gewoonte hier dat iemand zich eerst even voorstelt, zich inleest in wat er allemaal aan informatie reeds te vinden is en daarna komt met eventuele vragen, die dan vergezeld gaan van genoeg informatie (en eventueel foto's van waar het over gaat, in dit geval de lekkage). Dat motiveert anderen dan om ook op die specifieke vraag in te gaan. Het is dan al een beetje duidelijk of je iemand bent met twee rechterhanden, of iemand bent die beter met zo'n apparaat onder de arm bij de reparateur langs kan gaan.fons schreef:Hallo bedankt voor je reactie. Jij bedoelt servicedienst?
Iemand een goede tip om het zelf te kunnen doen?
Vele jaren geleden toen ik een aantal jaren in een elektronicawinkel werkte, kwamen er weleens klanten met hun kapotte versterker terug. Voor de Technische Dienst moest ik dan een formulier erbij invullen, zodat zij specifiek wisten waar te zoeken, wat er precies moest worden verholpen. Ik kreeg die lui vaak op de kast door alleen in te vullen "is iets mee".
Er is sprake van nattigheid in je machine, maar veel meer weten we niet. Ik ken sowieso jouw machine niet, het klinkt als een volautomaat die tweedehands een paar tientjes kost. Dus op afstand bekeken zou ik zeggen: bespaar je de kosten en moeite, dumpen en een echte machine kopen.