Re: Wat doen jullie voor de kost?

34
ik doe vrijwilligerswerk op een fietsenwerkplaats voor blinde en slechtziende mensen. Ik repareer daar fietsen en assisteer de werknemers bij het sleutelen. Eigenlijk krijg ik een wia uitkering, na een hartoperatie heb ik hersenletsel opgelopen, vandaar. Daarvoor was ik groepsleider bij Bartimeus.
Laatst gewijzigd door lex490 op za 06 dec 2008, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
compak k6, Brewtus III, RVS/HOUT tamper, zelfgemaakt tamperblok, personen weegschaal, briefweger, thermometer

35
Ik ben student. Om wat bij te verdienen handel ik in drumstellen. Goedkoop kopen, oppoetsen doorverkopen, dat werk. Ik drum zelf ook, dus het is leuk, je ziet vanalles, en het levert een leuk zakcentje op. En wat mooi is houd je zelf :)
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

38
Hoi,

Nou, in relatie tot de koffie (en het gepraat), zie m'n introductie van webwinkel House of Espresso. Deze is geboren uit hobby en neemt langzaam serieuze(re) vormen aan!

Dit is echter geen full-time bezigheid en tevens zorgt het ook (nog) niet voor voldoende rook uit de schoorsteen, brood op de plank, etc, etc.

Dus moeten de gaten in zowel tijd als pecunia maar anders gevuld worden :D

Ik werk al heel wat jaartjes voor een "internationale logistiek dienstverlener in de alcoholische drankenindustrie", zeg maar gewoon dat we drank vervoeren. Als supply chain consultant adviseer ik winkelketens omtrent hun wereldwijde aanvoer van wijn en de specifieke problematiek die men daarmee heeft. Erg vervelend want ik moet daarvoor regelmatig naar wijnlanden.... :lol:

Kortom, ik zorg voor drank op de plank! :P