Re: The Traveling Aeropress
41De Chemex, Hario V60 en de Aeropress zijn doorgestuurd naar Franck.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo
Hij is nog bij mij, maar vertrekt dit weekend naar Barista74. Sorry Fr@nk, als naamgenoot zou jij natuurlijk eigenlijk een streepje voor moeten hebben, maar eerlijk is eerlijk, Barista74 was de eerste die zich meldde.Fr@nk schreef:Wat een onwijs leuk concept!
Ik ben erg benieuwd en zou me graag aanmelden voor de Traveling Aeropress. Een tijdje terug werd geschreven dat hij nog bij Franck was, wellicht dat deze door kan 'travellen' naar Fr@nk?
Zelf heb ik buiten filter en french press nog relatief weinig ervaring met dergelijke smaakprofielen, momenteel is het lauter espresso wat de klok slaat.
Martijn schreef:Niet echt handig lijkt me. Tegenprestatie voor het testen van de travelling producten is dat, zoals je had kunnen lezen, de tester de spullen op zijn/haar kosten in de originele verpakking doorstuurd. Ik snap op zich wel dat je op deze manier een paar euro kan besparen maar straks worden alle travelling producten verzameld en in 1 doos gestopt. Niet de bedoeling.Freaky666 schreef:Maar een doos is naar mijn mening niet zo moeilijk te regelen, en wat betreft de schuimpjes ter demping van de inhoud van de doos,.... ik heb er helemaal mee afgetopt dus daar zal geen gebrek aan zijn.
@R&B zou jij zo vriendelijk willen zijn de producten na het testen weer in 2 verschillende dozen te stoppen en te verzenden? Bij voorbaat dank!