Leuk om te lezen! Goede zet van mezelf om over te stappen!
Kwa smaak kwam ik toch altijd weer uit bij cups van Nespresso uit. Heb verschillende cups geprobeerd. De Lidl cups ken ik helemaal niet.
Ik zie dat wat mijn favoriete Nespresso cups waren helemaal niet zo best scoren. Gemiddeld een 5! Heb nog veel te leren!
Re: Hoe warm is Nespresso
22http://www.parool.nl/parool/nl/34/ETEN- ... rool.dhtml
Andermaal "bewezen"... dat smaken verschillen
Alhoewel het nu wel erg onomstotelijk wordt dat DE er zeer weinig van bakt...
Andermaal "bewezen"... dat smaken verschillen
Alhoewel het nu wel erg onomstotelijk wordt dat DE er zeer weinig van bakt...
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
23Dit snap ik niet: "Nagtegaal: Te veel koffiesmaak voor espresso".
Iemand enig idee? Slappe bak of zo?
(sowieso commentaar waar ik niet echt iets mee kan: "Nagtegaal: Meer koffie dan espresso";
"Barrett: Beetje niets"; "Van Unen: Je proeft wara de koffie van gemaakt is")
Maar wel goed dat er nu wat serieuzer getest wordt. Het cupsysteem is denk ik een prima oplossing voor heel veel mensen.
Iemand enig idee? Slappe bak of zo?
(sowieso commentaar waar ik niet echt iets mee kan: "Nagtegaal: Meer koffie dan espresso";
"Barrett: Beetje niets"; "Van Unen: Je proeft wara de koffie van gemaakt is")
Maar wel goed dat er nu wat serieuzer getest wordt. Het cupsysteem is denk ik een prima oplossing voor heel veel mensen.
24Wel interessant dat Kaldi het zo mogelijk nog slechter doet dan DE. Ik drink overigens nooit cups dus moet me er eigenlijk niet mee bemoeien. Maar ik vind het wel een opmerkelijke keuze van een koffie speciaal zaak als Kaldi graag wil zijn om zich bezig te houden met een Nespresso variant. Maar daarnaaast ben ik nooit echt onder de indruk geweest van hun aanbod.
25Met ons eigen ´testpanel´ zaten we er dus toch niet zo naast begin vh jaar..
De Consumentenbond heeft het cupjes- nu óók gezien bij Lidl
Ben er inmiddels ook wel achter dat Nespresso vooral uitblinkt in single origins, al die tierelantino namen zou ik gewoon negeren. Je ziet door de bonen het bos sowieso niet meer. En bonen zie je overigens ook niet
Voor de goede orde: Het liefst drink ik ze helemaal niet sowieso overigens dus ofzo zeg maar ...
(p.s. Kwam er recent achter dat ze voor de kantorenmarkt zelfs een ander soort systeem gebruiken: dat zijn dan weer snoeiharde geperste plastic-achtige schijfjes (lijken op pods zoals Illy). Bedacht om diefstal op werk tegen te gaan! En wat andere tierelantijn blendjes ook)
De Consumentenbond heeft het cupjes- nu óók gezien bij Lidl
Ben er inmiddels ook wel achter dat Nespresso vooral uitblinkt in single origins, al die tierelantino namen zou ik gewoon negeren. Je ziet door de bonen het bos sowieso niet meer. En bonen zie je overigens ook niet
Voor de goede orde: Het liefst drink ik ze helemaal niet sowieso overigens dus ofzo zeg maar ...
(p.s. Kwam er recent achter dat ze voor de kantorenmarkt zelfs een ander soort systeem gebruiken: dat zijn dan weer snoeiharde geperste plastic-achtige schijfjes (lijken op pods zoals Illy). Bedacht om diefstal op werk tegen te gaan! En wat andere tierelantijn blendjes ook)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
26Leuke test. Ik vind dat je bij Nespresso, Senseo en zelfs Saeco altijd proeft uit wat voor machine het komt.
Mijn halve familie drinkt Nespresso thuis, ik heb zelf ook een paar Senseo apparaten versleten en op mijn werk hebben we heel lang een Saeco gehad; koffiebonen er in, koffie er uit. En bij al die apparaten moet de koffie door een hoop plastic heen..
Thuis heb ik een goede espresso machine en bonenmaler. En dat blijft toch onovertroffen terwijl ik een cupsysteem vaak helemaal niet makkelijker vind werken. Dure koffie, veel afval, niet echt lekker.
Mijn halve familie drinkt Nespresso thuis, ik heb zelf ook een paar Senseo apparaten versleten en op mijn werk hebben we heel lang een Saeco gehad; koffiebonen er in, koffie er uit. En bij al die apparaten moet de koffie door een hoop plastic heen..
Thuis heb ik een goede espresso machine en bonenmaler. En dat blijft toch onovertroffen terwijl ik een cupsysteem vaak helemaal niet makkelijker vind werken. Dure koffie, veel afval, niet echt lekker.