Re: gespot

491
Tegenover het Colosseum, Caffè Rossi Martini.
Afgelopen weekend heeeeeel wat espressi weggetikt.
Ook bij -vermaarde- Caffè El Greco, bij koffiebranderijtjes Tazza d´Oro (nabij Pantheon) en Eustachio.
Bonen mee, ook van delicatessenzaak Castroni, zitten nu in hopper. 5% Indo ELB´s erin, heerlijk!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

492
Lego Coffee Roaster!

http://www.youtube.com/watch?v=pVZLv3t6 ... e=youtu.be

Gebouwd door zoon van Sweet Maria´s medewerker.

Had misschien nog even een kleine "dubbele bo-drum" moeten maken, zodat bij lossen bonen er daadwerkelijk gebrande bonen uit zouden vallen :P
Maar da´s wat voor de 2.0 versie uiteraard!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

498
CarpSafari schreef:Een mooi apparaat, maar wel stevig aan de prijs, een ouder model Astoria [de moedermaatschappij] of Leone mag hooguit €500 kosten.
Een gereviseerde 1 gr wega airy, atlas of polaris gaat bij esw ook de deur uit voor 1300 euro ex btw met een molen erbij.
Zoon espressa Genius machine zijn idd erg leuke machine"s en erg sterk.

499
paulus schreef: Een gereviseerde 1 gr wega airy, atlas of polaris gaat bij esw ook de deur uit voor 1300 euro ex btw met een molen erbij.
Dat zijn handelaarsprijzen van bedrijven. Dat moet je echt niet als maatstaf gebruiken in deze....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’