Re: Compak K10 doser, ombouwen doserless ??

4
@3aan schreef:Die staat reeds bij mij thuis. :mrgreen:
Dat is niet mogelijk.... :wink:
Ik had hem namelijk vanochtend al gemaild, daarna telefonisch gesproken en we zijn tot een overeenkomst gekomen... :D Het maakt dus in dit geval niet uit dat TS deze vraag hier heeft geplaatst. De molen was namelijk al verkocht.

@hans:
Ik denk dat Adriaan bedoeld dat je zulke vragen hier niet zo moet plaatsen met advertentie erbij want zo'n aanbieding wordt dan voor je neus weggekaapt!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

6
bobbee schreef:
@3aan schreef:Die staat reeds bij mij thuis. :mrgreen:
Dat is niet mogelijk.... :wink:
Ik had hem namelijk vanochtend al gemaild, daarna telefonisch gesproken en we zijn tot een overeenkomst gekomen... :D Het maakt dus in dit geval niet uit dat TS deze vraag hier heeft geplaatst. De molen was namelijk al verkocht.

@hans:
Ik denk dat Adriaan bedoeld dat je zulke vragen hier niet zo moet plaatsen met advertentie erbij want zo'n aanbieding wordt dan voor je neus weggekaapt!
Deze heb ik vanmorgen opgehaald aan het Bovenste zeil. ;) Gisteravond geregeld!!
Bij jou ontbreekt het onderste bakje! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

8
K10 is ook bij mij binnen....gelukkig want het is een nogal aparte verkoper met vreemde verhaaltjes en handelingen....

Bij mij mist idd het gruisbakje.

Molen is op dit moment in de grote schoonmaak:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’