Re: gespot

501
Een ogenschijnlijk leuke aanbieding op MP http://link.marktplaats.nl/m816432927

Maar pas op met deze lui daar is al heel wat over te doen geweest, zgn gereviseerde machines met de nadruk op Z.G.N. !

Als je daar dan een "project" gaat kopen, ik weet het niet, heb er niet zo'n goed gevoel over/bij.
oplichter.jpg
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

503
Mooie dingen allebei, de Londionium is al verkocht maar de Gaggia is nog verkrijgbaar.

Goed gevonden!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

505
bobbee schreef:Oh, is de londinium al verkocht? Mijn duits is ook zooo goed.... :geek:
Er staat "** Verkauft ***" boven ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

508
Zo! Dat zijn een paar beste maalschijven!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

509
Reiss van Londinium is er momenteel een aan het uitproberen, om te kijken of het beter/minder of even goed is als de EK43.

Vrijwel nul retentie, dat is ook wel handig.