dank je wel!
Re: Verbeterpunten?
32Gezienn het feit dat ik nog geen 24-uur lid ben van dit forum, dus weinig recht van spreken, en ik denk dat het ook heel duur is maar hoe gaaf zou het fijn om een Koffiepraat-app te hebben voor op de smartphone..... Of ben ik nu wel heel erg vooruit aan het denken
Nuova Simonelli Aurelia T2 Nuova Simonelli Mythos (2 x) Custom made brewbar.
33Nou misschien geen app maar wel een mobiele versie van de site. (is nagenoeg hetzelfde als een app) dat lijkt mij wel een haalbaar plan! Goed idee Olreim.
34We hebben onlangs het forum geoptimaliseerd voor het gebruik van TapaTalk, zie:Olreim schreef:Gezienn het feit dat ik nog geen 24-uur lid ben van dit forum, dus weinig recht van spreken, en ik denk dat het ook heel duur is maar hoe gaaf zou het fijn om een Koffiepraat-app te hebben voor op de smartphone..... Of ben ik nu wel heel erg vooruit aan het denken
http://www.koffiepraat.nl/forum/viewtop ... =48&t=3764
Zie voor meer info over TapaTalk: http://www.tapatalk.com/
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
36Ik heb het net geïnstalleerd en het werkt best relaxed! Dit berichtje dus ook via Tapatalk. Wel een dure app voor E2,50 maar goed... Zal er wel redelijk veel gebruik van maken!activ schreef:Tappatalk word ook ondersteund door het forum.
37Ik kwam met Firefox niet binnen:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
38Deze ook nog ik had ze al naar koffiepraat gemaild.
En de mail al weer teruggekregen,
En de mail al weer teruggekregen,
Laatst gewijzigd door @3aan op wo 23 jul 2014, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
39En sinds vandaag meldt ook Chrome dat de site Koffiepraat malware bevatfransg schreef:Ik kwam met Firefox niet binnen:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.
40Wimula schreef:
En sinds vandaag meldt ook Chrome dat de site Koffiepraat malware bevat
Overigens meldt ook Safari dat "koffiepraat'' gevaarlijk is. Dus geen kwestie van browser, want én Chrome, én Firefox én Safari, dan is er wat met de website en meer aan de hand
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.