Re: Verbeterpunten?
51De mogelijkheid om de beheerder te contacten als je niet meer kunt inloggen en je weet niet meer met welk emailadres je hebt ingeschreven, zou makkelijk zijn. 

Wat duurt het allemaal lang! Is het zo moeilijk om het op te lossen of is het erbij ingeschoten?Jeroen schreef:Beste allemaal, we zijn er mee bezig.
We ontvingen de volgende melding van onze hostingpartner:
Deze melding geeft aan dat google links naar websites die malware aanbieden op het forum heeft aangetroffen (deze worden ook genoemd). De beheerder van het forum zou na moeten gaan of er iemand is die deze links in een bericht heeft geplaatst.
Als er nieuws is laten we het hier weten. Groet Jeroen
Met Chrome en Safari in OSX niet, ook niet met Chrome in Windows 7 en 8fransg schreef:Bij mij lijkt de melding nu verdwenen trouwens
Er is nog steeds niets veranderd in browsergedrag op koffiepraat, in Windows 7, 8 en 8.1 met Chrome en Comodo.fransg schreef:Ik krijg nu toch weer een "aanvalsite" melding, trouwens, ook in de Firefox.
Mijn FireFox OSX heeft nu weer geen probleem, dus als ik het optimistisch bekijk is er toch een (haperende) verbeteringWimula schreef:Ook Chrome en Safari in OS X waarschuwen nog steeds bij koffiepraat.nl bezoek :
Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”