Re: De sfeer op het forum deel 2
61Ik ga er niet meer inhoudelijk op in. Dat heeft geen zin als je je conclusies al klaar hebt liggen.
Lijkt me een strak planSteefM schreef:Ik ga er niet meer inhoudelijk op in. Dat heeft geen zin als je je conclusies al klaar hebt liggen.
Mooi.SteefM schreef:Ik ga er niet meer inhoudelijk op in. Dat heeft geen zin als je je conclusies al klaar hebt liggen.
Goed verwoord!Freaky666 schreef:Pfff,... Ik ben al even lid van dit forum alsook op een paar andere fora (houtbewerkingfora en bbq fora e.d)
maar er is er niet een waar er een speciaal topic is waar het over het (negatieve) gedrag gaat. Alleen het feit dat er een topic als deze nodig is zou al genoeg reden voor sommige moeten zijn (wie de schoen past,...) om zich eens achter de oren te krabben en zo eens elkaar in de waarde te laten,...
Bijvoorbeeld op het houtwerkersforum zijn er een deel haast Festool verslaafd maar als er een newbie bij komt met wat gereedschap van de Lidl dan zal niemand zijn of haar gereedschap afzeiken maar juist stimuleren door hem/haar met advies uit ervaring te stimuleren het beste uit mens en machine te halen.
En als bijv op een bbq forum iemand met een zelfgeknutselde q aankomt dan krijgt ie indien gevraagd vrijblijvende tips voor verbeteringen en indien nodig hulp.
Maar op ALLE !!! fora waar ik me bezighoud geldt de hoofdregel; het maakt niet uit hoe je het doet of met wat je het doet, zolang je het maar met plezier doet.
En daar kunnen de mod's gezellig "meebabelen" en hier moet er regelmatig een mod ingrijpen als een soort wijkagent en ik kan ten volle begrijpen dat dat voor de heren niet leuk is en zo wordt hun ook een stukje plezier van dit forum ontnomen, en nu kunnen er bij zijn die mij een zei**rd of hielenlikker vinden maar dat boeit me niet zo maar petje af voor de heren mod's dat die zéér beheersend op kunnen treden, ik zou het (zo niet kunnen)/anders doen
Laat elkaar lekker in z'n waarde of hij nu een Kees/hendel/Sylvia of ja zelfs een volautomaat of senseo heeft staan. Dit is nog steeds een KOFFIEPRAATFORUM en geen portafilterendikkemalerforum.
Ik moet zelf ook geen Senseo maar accepteer dat een ander daar om eigen redenen genoegen mee neemt en hij/zij dat wél koffie noemt.
Ach, elk forum heeft zijn eigen eigenaardigheden.Freaky666 schreef:Pfff,... Ik ben al even lid van dit forum alsook op een paar andere fora (houtbewerkingfora en bbq fora e.d)
maar er is er niet een waar er een speciaal topic is waar het over het (negatieve) gedrag gaat. Alleen het feit dat er een topic als deze nodig is zou al genoeg reden voor sommige moeten zijn (wie de schoen past,...) om zich eens achter de oren te krabben en zo eens elkaar in de waarde te laten,...
Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”