Re: De sfeer op het forum deel 2
81Had ik dat moeten doen dan? Dat is niet mijn taak. Vandaar ook het voorstel om die beginners handleiding permanent of desnoods tijdelijk te schrappen. Je ziet dan vanzelf wel of een en ander een verbetering brengt. Maar vertel eens Wimula je vind het nog steeds nodig om wederom een persoonlijke aanval te moeten plaatsen?( althans zo zie ik het) Geeft niets maar dat zie ik wel vaker hier gebeuren een groeps aanval als er door een relatieve nieuweling kritiek word geleverd en of een verkeerde vraag word gesteld. De persoon in kwestie moet koste wat het kost belachelijk gemaakt worden ook al zijn er verder geen steekhoudende argumenten te vinden. Het blijkt dan meer en meer onmogelijk om op een normale manier met elkaar om te gaan. Bij gebrek aan argumenten gaat men dan vaak over om spelfouten te vermelden -of volgt een stroom van snerende opmerking in de hoop dat de poster daar tegen ingaat .- alsof spelfouten iets zeggen over het niveau van de poster of de desbetreffende posting.
Laatst gewijzigd door koffiedikkertje op zo 03 aug 2014, 09:25, 4 keer totaal gewijzigd.