Om niet weer tegen dat probleem aan te lopen heb ik nu een nieuw topic met de mogelijkheid voor iedereen om zich in te schrijven welke data ze zouden kunnen.
Dan kijken we van daaruit wanneer het beste uit zou komen dat zoveel mogelijk mensen ook kunnen.
Om je in te schrijven via deze tool, moet u hier zijn: klik
Het vorige topic met de animocheck vind je hier: viewtopic.php?f=30&t=5907
Daar gaf ik al aan dat de planning op zo'n dag is dat we een middagje bij mij op kantoor enkele apparaten neerzetten en samen wat dingen kunnen proberen/testen/vergelijken, maar dat het naast de hardware vooral ook gezellig is om elkaar eens in het echt te zien.
In het vorige topic gaf ik dit als omschrijving en volgens mij dekt het de lading nog steeds
Dus in dit topic wil ik het graag concreet maken om echt eens een kleine meeting van de grond te krijgen op dit forum . Lijkt mij gezellig !Nu zijn er best wat mensen hier die zelf branden en dus unieke eigen smaken en combinaties maken.
Zou het leuk zijn om eens te meeten? Spironski en ik hadden het daar kort over toen hij bij mij was. Dan zetten we bijvoorbeeld 2 espresso machines neer (meer is zeker niet nodig) en een aantal malers. Dan kan je malers rechtstreeks vergelijken, maar vooral ook verschillende brandingen en bonen proberen. Want zeg nu zelf, alleen erover kletsen is echt nog niet de halve lol.
Nu woon ik niet centraal (groningen), maar ik heb een klein bedrijfspandje waar ik best in het weekend een dagje de ruimte wil faciliteren om eens met een groepje samen te genieten en te lullen over koffie.
Zie het als mijn dankje naar het forum dat ik ook mijn vragen kon dumpen.