Ik heb een Bosch B30 staan waar ik een nieuwe zetgroep in heb gezet (aansluiting die in het drainageventiel klikt was afgebroken). De zetgroep komt uit een andere machine (ook in mijn bezit) en werkt. Op het moment dat ik alleen warm water vraag dan werkt het systeem goed en op het moment dat ik koffie (knop caffee) vraag dan hoor ik wel de aandrijving maar er wordt geen water gepompt en na korte tijd valt de machine terug in de wachtstand (tekst grote koffie in beeld). Hetzelfde gebeurt bij clean. Ook dan de melding schalen legen en na terugzetten van de schalen begint de procedure en die wordt dan weer afgebroken omdat er geen water wordt gepompt.
Wie heeft een suggestie?
Re: B30 pompt geen water
2Is het wel de juiste type zetgroep?
Er zijn twee die sterk op elkaar lijken, een met hendel en een zonder. Als het goed is moet je die zonder hebben.
Er zijn twee die sterk op elkaar lijken, een met hendel en een zonder. Als het goed is moet je die zonder hebben.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30