Spironski schreef:Mijn vriendin vraagt of er ook nog andere dames zijn die komen, misschien komt ze dan ook wel en bakt ze een appeltaart
.
Als aanhang het leuk vind om mee te komen, ik vind het prima en alleen maar leuk
.
Mijn vriendin is misschien wel thuis die dag, dus er is in ieder geval 1 vrouw wel aanwezig.
Erik82 schreef:Ik heb net te horen gekregen dat mijn team dat weekend gaat trainen waar ik dus ook aanwezig moet zijn. Mijn aanwezigheid is dan afhankelijk van het weer. Als de voorspellingen slecht zijn dan wordt de training afgeblazen en kan ik wel komen maar dat weet ik pas de avond van tevoren. Voor nu dus onder voorbehoud van het weer.
Ah, dan hoop ik op slecht weer
. Maar begrijpelijk. Uiteraard geen probleem en ik hoop dat je komt dat is wel gezellig
maupie schreef:Wanneer is het? Kan ik nog meedoen?
Uiteraard kan je nog mee doen, gezellig
De datum is de 18e geworden van Oktober, op een zaterdag. We gaan overdag in de middag een beetje met koffie spelen en bijkletsen. En afhankelijk van de aanwezige machines kunnen we nog het een en ander vergelijken. Ikzelf heb dan als goed is de Cellini V3, dus misschien dat we er een lever machine naast kunnen zetten om verschillen te bekijken, maar een andere halfautomaat verwacht ik anders niet nodig te hebben die dag.
Enkele andere malers is misschien wel leuk, omdat je daar meer verschillen tussen kan proeven en het wel makkelijk is met verschillende bonen en het wisselen ervan.