Re: Dulco Gusto of Tassimo

11
Ik heb een Tassimo gewonnen met een prijsvraag. Als er interesse is om 'm over te nemen hoor ik het graag. Hij is dus 100% nieuw en zit nog in de doos. Kleur zwart.
Bij voorkeur ophalen, ik woon in Den Haag.

Re: Dulco Gusto of Tassimo

12
Nou, ze weten wel wat ze weg geven :mrgreen:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Dulco Gusto of Tassimo Er moet mij iets van het hart....

15
Er moet mij iets van het hart…….

Oké, ik kom hier niet vaak op het forum. Een enkele keer maar.
Gisteren besloot ik een Tassimo aan te bieden. Geen luxe espressoapparaat dus. Dat is mij bekend. Maar dit forum heet niet “luxe espressoapparatenforum”, maar koffiepraat.

Binnen 24 uur had ik ongeveer 10 negatieve reacties. Op het forum en via de privémail.
Waarom in hemelsnaam? Hebben jullie niets beters te doen?

Ik heb hier thuis een vrij duur espressoapparaat staan. Het geeft heerlijke koffie. Voor wat dat betreft ben ik het dus met alle reageerders eens. Er gaat niets boven heerlijke espresso, zo’n 10x per dag geniet ik ervan.
Toen zag ik een prijsvraag waarmee een Tassimo te winnen was.
Dat leek mij ideaal om mee te nemen naar een camping of een huisje op een vakantiepark. Koffie, chocolademelk na een wandeling in de sneeuw…… diverse mogelijkheden.
Ik won, maar het formaat van de Tassimo viel tegen, het is best nog zwaar en vooral groot. Plan gaat dus niet door. Dus de Tassimo doe ik weg. Nog nieuw in de doos, dus er moet een liefhebber voor te vinden zijn. Ideaal Sinterklaascadeau voor kinderen die uit huis gaan of senioren die in een verzorgingstehuis gaan wonen.
Er zijn mensen die hetzelfde over espresso denken als ik, dacht ik, maar die een caravan hebben of een tweede huis. Daarvoor kopen ze geen duur espressoapparaat, maar in filterkoffie hebben ze ook geen zin.
Die zullen voor een paar tientjes misschien wel dit apparaat over willen nemen. Beide partijen blij.
Is dat een logische gedachte?

Nee hoor. Binnen een paar minuten kwamen de reacties al: zo, dat zal storm lopen, gooi maar weg, tjonge, ze weten wel wat ze weggeven en zo nog wat reacties.
En een reactie: hier mag je niets te koop aanbieden. Maar waarom is één van de onderwerpen bij het forumoverzicht waarover geschreven kan dan “te koop”?

Jammer hoor. Internet biedt zoveel mogelijkheden, maar er zijn altijd mensen die het verkeerd gebruiken. Namelijk om anderen terecht te wijzen en ongevraagd hun mening te geven.