Ik ben helemaal tevreden met mijn verfbranderkoffie.
Zeker nu ik een kilo in twee keer kan branden.
Alhoewel ik buiten brand wil ik iets aan de rook doen die ik toch nog inadem.
Weet iemand hier iets van betaalbare rookmaskers af?
Wil niet veel meer dan 50 e investeren als het kan.
Thanks
Re: tip voor gasmasker?
2Ik heb geen idee waar je voor 50 euro een gasmasker vandaan kan halen, maar waarom probeer je het niet te automatiseren met een oude broodmachine? Dan hoef je er niet zo boven te hangen de hele tijd..
3U probeert het probleem op de verkeerde manier te benaderen, een kleine kanaalafzuiger zoals; op mpcremalover schreef:Ik ben helemaal tevreden met mijn verfbranderkoffie.
Zeker nu ik een kilo in twee keer kan branden.
Alhoewel ik buiten brand wil ik iets aan de rook doen die ik toch nog inadem.
Weet iemand hier iets van betaalbare rookmaskers af?
Wil niet veel meer dan 50 e investeren als het kan.
Thanks
( http://link.marktplaats.nl/m875621410 ) met een omgekeerde trechtervorm boven uw bakkertje en een stuk flexibele slang op hoogte brengen, dan wordt uw probleem tot grotere hoogtes gebracht, een gasmasker zal niet helpen, deze oplossing wel, succes.
Het kan mogelijk zo zijn dat u in uw woning nog wat installatie materiaal over heeft liggen of bij de plaatselijke kringloop?
Lekker creatief Knutselen!
Piston
4Bij dumpzaken zijn ze doorgaans wel te koop, ca. €5/stuk oid.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
5Waarom geen ventilator naast je hondebakkie zetten,die de rook van je af blaast !!!
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje
6.
Laatst gewijzigd door Wedj op zo 28 dec 2014, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg
7Misschien kan Wim het bericht van TS nogmaals lezen?Wedj schreef:zet hem tegenwoordig zoals beschreven is door onze belgische thuisbarista collega gewoon in gamel bovenop de vloerventilator en buiten.
45 sec later boontjes koud vliesjes gone in the wind en klaar is wim.
Uw antwoord raakt kant nog wal.
8Piston je heb gelijk tenzij je de vloerventilator als luchtverdrijver gebruikt. Ik verwijder mijn opmerking
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg