Hallo,
Wij hebben net een nieuwe Senseo, een Senseo up+
Wij zijn grote liefhebbers van cappuccino, dus wij kochten een zakje cappuccino-koffiepads.
Op de doos waar de Senseo in zat, staat dit zakje ook, dus je zou toch denken dat hij erin past.
Toen wij een cappuccino wilden drinken, kwamen we erachter dat de pads te dik waren.
Moeten wij iets met het klepje doen ofzoiets?
MVG
Gijsvdv
Re: Pad past niet?
2Terug naar de winkel, met doos en machine en de padjes,
beter de gebruiksaanwijzing goed doornemen, daar zou alles in moeten staan.
Ik begrijp in elk geval niet van waar u het over hebt,
zonder afbeeldingen blijft het zoals al eerder iemand met enige regelmaat aanhaalde, een raadspelletje.
beter de gebruiksaanwijzing goed doornemen, daar zou alles in moeten staan.
Ik begrijp in elk geval niet van waar u het over hebt,
zonder afbeeldingen blijft het zoals al eerder iemand met enige regelmaat aanhaalde, een raadspelletje.
3‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
4Woow dat zijn hele snelle reacties! Bedankt daarvoor.
Terug naar de winkel wil niet, doordat we hem gratis hebben gekregen door een abbonoment te verlengen, en gebruiksaanwijzing zijn we mee bezig, ik kijk nu het filmpje!
Terug naar de winkel wil niet, doordat we hem gratis hebben gekregen door een abbonoment te verlengen, en gebruiksaanwijzing zijn we mee bezig, ik kijk nu het filmpje!
5Wij hebben niet de Senseo die op het filmpje staat, wij hebben deze:http://www.bol.com/nl/p/philips-senseo- ... 0024780351
7Heeft een Senseo niet een dubbele en een enkele pad-houder en moet je dan voor zo'n cappucino niet een dubbele houder gebruiken of iets dergelijks?
8Wij hebben maar 1 zo'n dingetje waar je een pad indoet, als je dat bedoelt, we kunnen hem er wel uithalen, maar dan krijgen we waterige koffie
9In de doos zit aan de zijkant een extra diepe pashouder voor de cappuchino-pads. Zit deze niet in de doos dan kun je deze ook los bestellen via internet.