Sporten

1
Wordt er eigenlijk nog een beetje gesport onder de leden van Koffiepraat? Ik mag zelf graag mountainbiken en wielrennen (fixedgear).
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Sporten

2
Voor mij 3 keer per week naar de sportschool en verder nog skydiven (ongeveer 100 sprongen per jaar).
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

4
Wielrennen, maar alleen met (redelijk) weer (lees: geen regen of andere natheid, geen temperatuur onder de ±5 graden). Met andere woorden: ik heb al sinds half November geen km meer op de racefiets afgelegd :lol:

5
Ojee, ik ben er ook zo eentje. Overblijfsel van vroeger, toen ik heel veel fietste en er ook altijd mee op vakantie ging (West-Noorwegen? Geen probleem! :D ).
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

7
Hier ook en mooi-weer-wielertoerist. Tacx voor in de huiskamer. Beloning na een uurtje: caffè Indian Monsooned...
Als ik weer buiten kan fietsen probeer ik onderweg altijd ergens een goeie cappu te scoren. Valt niet altijd mee!
Quickmill 2820 / Carimali M1

8
Haha... mooi-weer-fietsers hier! Ik fiets gewoon het hele jaar door en wissel de mtb en de fixedgear af.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

10
Martijn schreef:Haha... mooi-weer-fietsers hier! Ik fiets gewoon het hele jaar door en wissel de mtb en de fixedgear af.
Een baanfiets is toch indoor.
Verder, hier wordt wat geroeid en wat gefietst.

Fietsen en koffie blijkt maar weer eens goed samen te gaan!
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit