Re: Wat drink je nu?

742
Roo019 schreef:
Klush schreef:Net nog een verrassende, al zeg ik hetzelf, zelf geroosterde Karato washed Grade 1 afkomstig van de groene boon.
Nu staat deze klaar om gemalen en gedronken te worden:
IMG_6005.JPG
Ook een DBC/Puur toch niet toevallig gister in Oosterbeek gehaald?
Ik kom eigenlijk altijd in Velp omdat ik daar ook en Guji kan krijgen die collega te Oosterbeek niet heeft.
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty

744
Ik kom eigenlijk altijd in Velp omdat ik daar ook en Guji kan krijgen die collega te Oosterbeek niet heeft.
U vraagt [Guji], wij [zij van Sweet Maria´s] draaien!

Bijzonder!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

750
Mijn zusje was in New York en heeft het meegenomen op haar laatste dag daar en ik heb hem meteen de dag van terugkomst opgehaald. Het is hier inderdaad niet te krijgen en heb geluk gehad.

Vandaag wat mee aan het spelen geweest en hij is ontzettend romig en dik. Wat donkerder gebrand (Full City) en een goede chocoladebom. Het is leuk te zien dat ze hem toch wel complex hebben weten te houden ondanks de vele chocoladetonen. Het is geen third wave koffie maar wel heel erg lekker. De branding ziet er trouwens heel erg mooi uit, nog mooier dan de bekende branders in Nederland. Wat mij betreft een echte aanrader als je hem ooit te pakken weet te krijgen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60