vibratiepomp ombouwen naar rotatiepomp, welke rotatiepomp?

1
Ik heb een ECM Technika III met vibratiepomp en waterbak. Ik wil de vibratiepomp vervangen voor een rotatiepomp, waarbij een vaste wateraansluiting (via een dva filter) de waterbank vervangt. Wie kan mij adviseren welke pomp en motor ik moet kopen? Ik prefereer kwaliteit boven goedkope rommel.

Op deze website vond ik het e.e.a.: www. Restoparts . nl/ pompen-espressomachine-c03650910

Pomp:
1. Moet ik Procon prevaleren boven Fluid-o-tech wat betreft kwaliteit?
2. Er zijn drie opties bij procon op deze site: 100 l/h, 180 l/h en 300 / l/h. Voor de rest lijken de procon pompen vergelijkbaar. Welke is het meest geschikt voor een hx-machine met één groep?

Motor:
3. Welke wattage is het meest geschikt? De opties zijn 100 W, 120 W en 165 W?
4. Wat is het verschil in kwaliteit en geluid bij motors met dezelfde wattage? Bijv. tussen twee 120 W motor zit 77 euro. Tussen de 165 W motors zit 66 euro? (zie de afbeelding).
Afbeelding

Condensator:
5. Wat is gebruikelijk bij espressomachines? 10 uf of 20 uf?

Zijn er speciale adressen waar ik de motor en pomp het beste kan kopen? Zoals Casa B lijkt onnodig duur, vandaar de directe route naar restoparts.
Ecm Technika III met rotatiepomp, Elgato Eve en E61 thermometer; Mahlkonig K30 Vario; OCD V2 WBC; EspressoGear Primo Tamper, Nuova point kopjes

Re: vibratiepomp ombouwen naar rotatiepomp, welke rotatiepomp?

4
Ter informatie: Indien je een machine met vibratiepomp wilt ombouwen naar een (extern geplaatste) rotatiepomp, kost de upgrade ongeveer 400 euro. Dat is inclusief wasmachine kraan, slangen, DVA-filter 8 liter, rotatiepomp en bevestigingsbeugels.

have fun.
Ecm Technika III met rotatiepomp, Elgato Eve en E61 thermometer; Mahlkonig K30 Vario; OCD V2 WBC; EspressoGear Primo Tamper, Nuova point kopjes