Re: Espresso Strietman, een bezoekje

43
turboyeast schreef:Het kost me niet veel moeite om bij de begeleidende comments een stevige sarcastische toon te proeven...misschien heb ik het mis en ben ik gewoon verpest?
Haha nu je het zegt... had er niet zo op gelet maar inderdaad Frans, kennelijk ligt dit soort spul ècht in jouw straatje :lol:

(Waarom was je daar eigenlijk?)

44
SteefM schreef:Haha nu je het zegt... had er niet zo op gelet maar inderdaad Frans, kennelijk ligt dit soort spul ècht in jouw straatje :lol:

(Waarom was je daar eigenlijk?)
Ja ik vind het leuk column-materiaal, zulke beurzen, heerlijk ook om er naar binnen te kunnen en vooral ook weg te kunnen wanneer ik wil, die vrijheid hebben veel exposanten niet.

Ik hoorde van Wouter dat hij er deze week zou zijn en ging even die stand opzoeken.

Had 'm bijna niet gevonden want in zulke hallen verdwaal ik snel.

In Utrecht eerder deze week heb ik hallen vol elektronica compleet gemist.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

48
Me eens, zo veel details kloppen en dat alles zonder dat er iets overdreven aan is, vind ik.

Zijn markt breidt zich ook goed uit. En net als met de Londinium, is het zo'n klus om een nieuw model / merk neer te zetten, die moeite betaalt zich uit omdat bijna niemand het kan opbrengen om ook zoiets te ondernemen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino