Ik fiets ook het hele jaar door op een baanfiets, binnen en buiten. Voor mijn werk leg ik ongeveer 60 km per dag af, daarnaast fiets ik nog regelmatig met vrienden.
De winterperiode is mijn favoriete tijd van het jaar om te fietsen in en rond Amsterdam, dan zijn er betrekkelijk weinig andere fietsers en scooters op de weg en kan er dus lekker doorgefietst worden.
Als ik twee dagen achter elkaar niet gefietst heb ga ik me echt een beetje raar voelen...
Sporten
12Nee joh... juist voor buiten!Bluecold schreef:Een baanfiets is toch indoor.Martijn schreef:Haha... mooi-weer-fietsers hier! Ik fiets gewoon het hele jaar door en wissel de mtb en de fixedgear af.
Verder, hier wordt wat geroeid en wat gefietst.
Fietsen en koffie blijkt maar weer eens goed samen te gaan!
Sporten
13Same here!velvetvinnie schreef:Ik fiets ook het hele jaar door op een baanfiets, binnen en buiten. Voor mijn werk leg ik ongeveer 60 km per dag af, daarnaast fiets ik nog regelmatig met vrienden.
De winterperiode is mijn favoriete tijd van het jaar om te fietsen in en rond Amsterdam, dan zijn er betrekkelijk weinig andere fietsers en scooters op de weg en kan er dus lekker doorgefietst worden.
Als ik twee dagen achter elkaar niet gefietst heb ga ik me echt een beetje raar voelen...
Re: Sporten
14Oh jee.... Ik zie een trend....
Ik fiets ook. Racefiets, mountainbike en fixed....
Ik fiets ook. Racefiets, mountainbike en fixed....
Vibiemme Domobar, La Pavoni professional, Compak K10 conical, Bialetti
16Een tour van koffiezaak naar koffiezaak om in 1 dag bij de top 5-10 specialty coffee cafes een espresso te drinken. Trappen & cafeine. Sounds like a plan.
18Klinkt inderdaad als een leuk plan, misschien lukt het om ons te laten sponsoren door Faema..
19Er is hier al een paar maanden niet meer gepost, maar ik sport regelmatig op het werk (soort zelfverdediging) en moet zo nu en dan trappen rennen bij calamiteiten ( max 13 verdiepingen). Zelf vroeger veel aan vechtsporten en krijgskunsten gedaan, wil dat weer beetje oppakken.
20Leuk al dat gefiets. Zelf doe ik daar naast de dagelijkse espresso shot ook aan mee. Onlangs de MTB total loss gereden en een nieuwe gekocht. Nu weer heerlijk 2 dagen per week de bossen in voor een mtb trip. Daarnaast 2x per week karate, wado stijl, ook in de buitenlucht. All seasons long. Het houdt je van de straat zeggen we dan maar.
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty