Nu de Sidamo 2 Kournikova (washed) uit Ethiopie in de maler zitten. De Nyeri Ruiruiru AA (washed) uit Kenia wacht rustig in de vriezer.
Hoe bevalt Kournikova in de maler? Ik kom snel langs...Klush schreef:Nu de Sidamo 2 Kournikova (washed) uit Ethiopie in de maler zitten.
100% eens! Ik heb Kenya's liever als espresso dan filter.Erik82 schreef:De Kenia heb ik nu in de maler en dat is wel echt een lekkere boon voor espresso.
Kenia's vind ik persoonlijk geweldig voor filter. De Ruiruiru heb ik via het roasters choice abonnement als espressobranding gekregen. Op de website zie ik hem alleen als filterbranding. Na de afgelopen weken voornamelijk van verschillende Kenia's genoten te hebben voor espresso is het nu weer tijd voor wat anders. Of Ruiruiru een tikfout is weet ik niet.pichichi schreef:100% eens! Ik heb Kenya's liever als espresso dan filter.Erik82 schreef:De Kenia heb ik nu in de maler en dat is wel echt een lekkere boon voor espresso.
Klopt dat stotterende Ruiruiru wel? Of gewoon Ruiru van Ruiri 11 (de variety).
Volgens de verpakking niet maar wellicht had diegene die het etiket maakte daar wel last van.pichichi schreef:Klopt dat stotterende Ruiruiru wel? Of gewoon Ruiru van Ruiri 11 (de variety).