Re: RE: Re: Barista Hustle NL

13
fransg schreef:
@3aan schreef:Ik zou ook gaan
Hee en niks tegen mij zeggen! En dan achteraf vertellen dat je erbij was!! Nee nou wordt ie mooi ;-)
Ik ga nu even naar de demodag!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Barista Hustle NL

15
Van deze ben ik snel genezen, rommelig en kliekjesvorming, ik heb al een aantal cupping sessies meegemaakt, maar deze is wel heel apart en ben nu onderweg naar huis, daar ga ik niet verder m'n tijd aan verdoen!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: RE: Re: Barista Hustle NL

16
Volgende keer zullen we/ik er melding van maken . . .
Leuk! Misschien idee om een "agenda topic" ofzo te openen? Ik zit zelf niet op Facebook, Twitter wel maar ik zie daar niet echt iets voorbij komen zo ook deze niet.
Zijn er vaker dit soort meetings in Nederland?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

17
fransg schreef:
Afbeelding

Ben je tegenwoordig ook ´in de schoenen´ gegaan Frans? Cool profieltje onder die zool hoor!
Moeten we je nu Al Bundy gaan noemen?
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

18
pichichi schreef:Ben je tegenwoordig ook ´in de schoenen´ gegaan Frans?
Ik had verwacht dat @3aan daar iets van zou zeggen. De vorige keer met een of andere foto met de naam in de hoek had hij er iets over, als ik het me goed herinner tenminste.

Toen ik zag hoe het uitkwam, vond ik het wel aardig staan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

19
Wordt wel een leuk ´cameo-dingetje´ van je zo ;)
Houd ´m er maar in hoor :lol:
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach