Het is op TB een stuk drukker qua bezoekers en posters. Waarom? Ik heb geen enkel idee. Misschien scoren ze hoger in Google zoekresultaten?
Ik wil trouwens best mee modereren, ik denk dat als uitgangspunt een gezellig amicaal en leerzaam forum wordt gehanteerd dat niet zo moeilijk is. Ongegeneerde spam direct verwijderen en adverteren mag na een voorstel rondje of 5 posts zodat we weten met wie we te maken hebben. 2e hands apparatuur te koop op het forum moet een soort van vertrouwen creëren tov marktplaats vind ik. Of het nu een quickmill is of een speedster, wel het liefst vrouwelijke fotomodellen! Een nieuweling helpen is geweldig maar niet door hem eerst de grond in te stampen. Ook niet als die er niet mee om kan gaan als er iets wordt gezegd wat die niet wilt horen. Dan gewoon negeren en verder laten klooien tot die er klaar voor is en wel openstaat voor advies.
Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl
11‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’