Hallo,
Ik heb een kapot espressoapparaat gekregen en ik ben druk aan het kijken of en hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen.
Het zethuis zat vast bijna in de bovenste stand. Hierdoor kon het zethuis er niet uit en deed het apparaat niets meer.
Ik heb het zethuis uit elkaar geschroeft en onderdeel voor onderdeel verwijdert. Dat probleem is dus gefixt. Nu is alleen het probleem dat ik de motor niet terug in de neutrale stand krijg, en omdat hij niet in de neutrale stand staat krijg ik de motor niet uit elkaar...
Weet iemand de oplossing?
Frans
Re: siemens surpresso compact pure black vast
2Als je een schroevendraaier stopt op de plek waar de zetgroep contact maakt, draait deze weer terug naar de juiste stand.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
3Ok, just to be sure. Ik neem aan dat je bedoelt dat ik de microswitch moet activeren met de stekker in het stopcontact?Barista74 schreef:Als je een schroevendraaier stopt op de plek waar de zetgroep contact maakt, draait deze weer terug naar de juiste stand.
4Klopt. Dat is inderdaad wat ik bedoel.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
6Hallo,
Volgens mij heb ik exact hetzelfde problem; ik heb een Siemens TK53009 en op de voorkant staat "surpresso compact"
Hebben we het hier over hetzelfde apparaat?
En is je problem inmiddels opgelost?
M.vr.gr.
Henk.
Volgens mij heb ik exact hetzelfde problem; ik heb een Siemens TK53009 en op de voorkant staat "surpresso compact"
Hebben we het hier over hetzelfde apparaat?
En is je problem inmiddels opgelost?
M.vr.gr.
Henk.