Re: Welke K30 is dit?

21
Blijkt een leuke maler en op kwaliteit van het maalsel nagenoeg onverslaanbaar. Afgezien van de retentie echt een geweldige maler. De K30 is zo ongeveer de benchmark voor malers met platte schijven.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

Re: RE: Re: Welke K30 is dit?

23
@3aan schreef:
Cobus schreef:Nieuwe originele?
Wat staat er?
Niets wat hem aan een antwoord helpt?
Je geeft aan vervangende schijven te hebben. Je geeft niet aan of ze origineel zijn en of ze nieuw zijn.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

26
Waarom niet investeren in originele schijven. Ja ze zijn duurder maar gaan ook veel langer mee. Dan heb je een geweldige maler en ga je er niet-originele schijven inzetten. Zou ik persoonlijk nooit doen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

27
Erik82 schreef:Waarom niet investeren in originele schijven. Ja ze zijn duurder maar gaan ook veel langer mee. Dan heb je een geweldige maler en ga je er niet-originele schijven inzetten. Zou ik persoonlijk nooit doen.
Met zo'n dure machine zou ik ook niet besparen op 1 van de belangrijkste onderdelen die nu net relatief goedkoop al is. Mooi een set nieuwe originele en je weet dat het goed zit.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

28
Voor zo'n klein bedrag eens het verschil onderzoeken. Gewoon een vervangend setje voor erbij, zodat je niet misgrijpt. Er wordt veel beweerd, en dat kan best weleens de waarheid zijn, maar het even checken kan ook leuk wezen. En ons dan wel vertellen hoe het ging!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino