Hallo alle leden van het forum. Om er zeker van dat ik mijn vraag in deze rubriek is niet wat u nodig hebt, erg jammer en doe mijn berichten niet verwijderen of verplaatsen naar een andere. Sorry voor eventuele fouten in de spelling, maar slecht Nederlands spreken.
Hij schrijft met een polish. Het houdt zich bezig met de distributie van koffie in Polen. Op zoek naar een distributeur van Lavazza koffie bonen in Nederland, wil kopen van grote hoeveelheden koffie op wholesale-prijzen. Ik ben geïnteresseerd in de koffie:
Lavazza Crema e Aroma 1kg
Lavazza Qualita Rossa 1kg
Lavazza Qualita Oro 1kg
Lavazza Grand Espresso 1kg
Lavazza Super Crema 1kg
Lavazza Top Class 1kg
Lavazza Pienaroma 1kg
Als je kon je me helpen, en een contact aan de distributeur, zal ik zeer dankbaar.
Als iemand verkoopt Lavazza koffie bonen en biedt me een zeer lage prijs kunt u contact opnemen met mij, mijn e-mail: biuro@bscaffe.pl
Ons bedrijf heeft een Europees BTW-nummer, en we willen kopen koffie zonder BTW 0% BTW.
Ik groet iedereen en ik hoop dat iemand me helpen.
Grzegorz Bienko
Zaak BsCaffe
Re: Op zoek naar een distributeur van Lavazza koffie bonen
2Gebruiken ze in Polen een andere kalender en is het daar nu 1 april ??
Als het serieus is, wil een moderator de tekst wellicht iets "vernederlandsen". Nu komt het een beetje lachwekkend over.....
Als het serieus is, wil een moderator de tekst wellicht iets "vernederlandsen". Nu komt het een beetje lachwekkend over.....
3Hmm, ik ben een beetje terughoudend om andermans tekst te interpreteren en te herschrijven, ik laat dat liever origineel. Het leek me wel duidelijk dat hij een distributeur voor Lavazza zoekt.... Iemand?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4Ik zeg... info@lavazza.nlSpironski schreef:Hmm, ik ben een beetje terughoudend om andermans tekst te interpreteren en te herschrijven, ik laat dat liever origineel. Het leek me wel duidelijk dat hij een distributeur voor Lavazza zoekt.... Iemand?
5Tekst lijkt vertaald door een vertaalmachine als Babelfish oid. Vlgs. mij spreekt TO geen woord Nederlands (en leest deze reacties dus ook niet...) Verder vraag ik me echt af waarom een Pool z'n Lavazza koffie in Nederland wil inkopen..... Ik denk dat er landen zijn (ik zeg bv. Italie... ) waar grote partijen Lavazza voor een Pool goedkoper zijn in te kopen dan in Nederland. M.a.w., ik denk dat de (eventuele) leverancier van deze bonen z'n bakje 'niet te innen facturen' kan gaan uitbreiden.....
Ik hoop natuurlijk dat alles wat ik hierboven schrijf niet waar is, dat ik achterdochtig ben en de voltallige mensheid wel te vertrouwen is, maar ik heb er een hard hoofd in......
Ik hoop natuurlijk dat alles wat ik hierboven schrijf niet waar is, dat ik achterdochtig ben en de voltallige mensheid wel te vertrouwen is, maar ik heb er een hard hoofd in......
6http://www.lavazza.it/corporate/nl/distributori" onclick="window.open(this.href);return false;
Cimbali Junior D, Mazzer Major, Behmor 1600