Re: beginnersvraag - analyse - advies gezocht

12
Gelukkig kunnen we dan wel weer makkelijk doorverwijzen naar het beginnerstopic!

Dan moeten er trouwens niet al teveel leden zijn die de boel daar onderuithalen met posts over bonen van ruim een jaar oud die nog gewoon lekker blijken..., hè Frans? 8-)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

13
Spironski schreef:Dan moeten er trouwens niet al teveel leden zijn die de boel daar onderuithalen met posts over bonen van ruim een jaar oud die nog gewoon lekker blijken..., hè Frans? 8-)
Ooops ;-)

Of we moeten daarbij schrijven dat goedkope bulk bonen die al dood waren bij aankomst op de branderij van de supermarkt ook na jaren nog steeds geen klassieke kwaliteiten krijgen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

14
Voor de liefhebbers van oude koffie staat er een mooie MP aanbieding;

Molinari koffie gemalen

Beschrijving
Diverse overjarige gemalen koffie
Product codes
8525 Bio 55 dozen a 12x250gram
1805 E Oro Essenza 12 dozen a 12x250gram
1005 E Classico Essenza 7 dozen a 12x250gram
1920 E Deca Essenza 1 doos 12x250gram
Molinari Americano 34x250gram

Millhouse sachets 200x70gram voor bravilor

Alles samen voor slechts €350,-

http://link.marktplaats.nl/m1080682788" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

16
Prijs al gezakt naar 250 :lol:
Kiloprijs van ruim 1 euro :shock:
Maar da's inclusief malen natuurlijk :P
4 jaar geleden gebrand... :roll:

Lekker ( :?: ) voor de voedselbank zou ik zeggen.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach