fransg schreef:Jebble schreef:Wat zou er volgens jou mis zijn met de maler?
Het werkt voor geen meter, volgens jou kan het niet aan de boontjes liggen, dan zit het hem ergens anders in. Je kunt er van overtuigd zijn dat het niet aan A of aan B kan liggen maar wat je dan te doen staat is dat nagaan, checken, vergelijken, niet blijven staren naar dat ding en denken dat mensen van een forum je de antwoorden kunnen geven.
- Ik zeg nergens dat het niet aan de bonen kan liggen, ik zeg dat mij wordt beweerd door de branders dat de bonen vers zijn. Ik zelf heb ook het gevoel dat ze niet vers zijn, maar ik kan onmogelijk controleren wanneer de bonen echt gebrand zijn want ik ben niet bij het brandproces aanwezig.
- Ik kom hier vervolgens ook om na te gaan/te vragen wat ik moet doen. Welke stappen kan ik ondernemen om te bepalen of er een fout zit bij één van de onderdelen of niet. Ik ken niemand anders die koffie drinkt wat niet uit een nespresso of senseo apparaat komt en dus ook niemand met een French Press of een maler.
Vervolgens vraag ik wat er mis kan zijn met de maler, ik beweer niet dat er niets mis mee is. Het maalsel wat er uit komt is namelijk ontzettend egaal wat naar mijn weten een belangrijk iets is, dat de korrels van dezelfde grootte zijn.
Nogmaals, het enige waar ik op toe dring is dat ik geen enkele vergelijking kan maken en dus vraag wat zou er dan mis kunnen zijn, oftewel waar kan ik naar kijken om dit vast te stellen.