bobbee schreef:Adriaan! Kom er maar in, on topic!
(Adriaan heeft er 2!)
Correctie 4
ik was ermee aan het spelen op de groepen van de Orione in de kar, helaas kreeg ik het niet goed afgesloten en bleef maar lekkage houden, ben er voorlopig mee gestopt en wacht daarmee op de Italiaanse Orione, ga dat dan weer aanpakken als ik daar verder mee aan de slag ga, heb zo goed als alle onderdelen in huis en nu nog even zin maken, heb alvast een groep naar boiler pakking gebroken, was wat aan het buigen en daar kunnen ze dus niet tegen
dat was weer een leermomentje
ik heb nu ook een beter idee om het aan te pakken, een van de zijpanelen gaat in de kast en op die plaats komt een vervangend paneel waar ik een aantal van die meters inzet en een grote industriële drukmeter, dat moet dus allemaal eerst op een frame gezet worden en dan een paneel laten watersnijden en parelstralen om dan te laten zwarten of een andere kleur, maar dan wel zo dat het de machine op zich niet aantast, tekst erbij zetten want er zijn meestal wel mensen aan de kar die zich interesseren voor techniek of het hoe en wat van het koffie bereiden.
Wat de metertjes aangaat; deze heb ik getest met kokend water, alle vier de tasters in de bovenste regionen van het kokende water gehangen en ze zijn vrijwel gelijk op een tiende graad na, mooi 100 graden.