Re: Nespresso 15x duurder dan filterkoffie

21
Heren, doe dit in een PB, of moet ik hier een slotje op zetten? :evil: . Hier heeft niemand wat aan, in elk geval.

En Mondiaan,
Maar goed, klaarblijkelijk is dit de sfeer van dit forum dus ik zou zeggen ga lekker je gang!
Ik had gedacht hier een gezellige club gevonden te hebben, maar na dit soort opmerkingen denk ik daar nu wel wat anders over.
...ik hoop dat je zult ervaren dat dit draadje niet model staat voor de rest van het forum, neus nog maar eens rond. Ik wens je in elk geval veel plezier hier!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Nespresso 15x duurder dan filterkoffie

22
Haha, wat een non-discussie! Jammer dat weinigen de kunst van het discussiëren snappen en gaan 'ouwehoeren' zonder argumenten en niet schromen op de man te spelen. Kritiek heb je op de inhoud en niet op de persoon. Tegelijkertijd moeten mensen zich ook niet te snel aangevallen voelen. Jammer, maar wel een beetje Zeitgeist.