Volkoren spelt desem.
200 gr speltbloem
200 gr speltvolkorenmeel
8,5 gr grijs zeezout
150 gr. Roggedesem 100% hydratie
210 ml water
Veel teveel zout naar mijn smaak, volgende keer minder. Verder proef je de rogge desem erg goed.
Dat bedacht ik ook.@3aan schreef: Dat lijkt weer zo'n profeet die even de waarheid komt vertellen door aanhalingen van loze opmerkingen over onderzoeken die wij maar moeten aannemen dat het waar is? Pfff dat was een lange kommaloze zin!
Net zoals de man die in een andere thread werd genoemd, die mensen afraadt om zelf koffie te branden want hij heeft nu een keurmerk waardoor je kunt weten wat de beste koffie is en ook heeft hij zeer nauwkeurig bijgehouden wat je allemaal moet doen om koffie correct te zetten, al die informatie is bij hem beschikbaar en je hoeft alleen maar een afspraak te maken voor consultancy, dan komt het goed en wordt je bedrijf weer gezond!WIL JE PERSOONLIJK DOOR ONS WORDEN GEADVISEERD?
Zou je precies willen weten wat jij zou moeten doen om je doel te bereiken? Klik op de link hieronder om persoonlijk advies aan te vragen.
Klik hier om je nu aan te melden.
Zo kan die man, als hij wordt betrapt door de echtgenoot van een van zijn 'patiënten' terwijl hij wel erg penetrerend aan het 'healen' is, ter verdediging inbrengen dat hij druk doende was in haar 'hormoonhuishouding', op zoek naar gluten die op warme plekken zeer kwalijk kunnen gisten.In plaats van ‘algemene’ voedingsadviezen te geven, gebruiken we je hormoonhuishouding als uitgangspunt om je zo persoonlijk mogelijke adviezen te geven.
Hier ook....
Ideaal! Dat is perfect.fransg schreef:Prachtig allemaal, felicitaties.
Ik bedacht dat een aanrechtkastje in mijn keuken altijd warm is ten gevolge van een verwarmingspijp die er onderdoor gaat. Het is er vrij constant 26ºC dus ik heb dit kastje uitgeruimd en mijn desem daarin gezet. Binnenkort kan het deeg daar ook kalmpjes in rijzen.
Een nep Green Egg.Makster schreef:Best een leuk topic! Laat ik nu toevallig een Kamado (black bastard) hebben. Van het weekend maar is een Dutch Oven scoren en zelf broodbakken. Dank u allen voor de inspiratie!
Perfect toch zo! Ik heb er een bout met moertje op, die kon ik zo uit de schuur pakken.@3aan schreef:... deze budget oplossing gevonden....