Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

173
@3aan schreef: Dat lijkt weer zo'n profeet die even de waarheid komt vertellen door aanhalingen van loze opmerkingen over onderzoeken die wij maar moeten aannemen dat het waar is? Pfff dat was een lange kommaloze zin!
Dat bedacht ik ook.

Hij praat vlot wat aan elkaar en de bedoeling is dat je dan denkt "goh hij weet er wel heel veel van, teveel om allemaal te controleren" en dan kom je aan bij diverse ernstige ziektes die je zou kunnen hebben zonder dat je daar erg in hebt, maar gelukkig heeft deze meneer kennis van vier simpele methodes waardoor je gezond kunt blijven of zeer veel gezonder worden (belangrijk als je bijvoorbeeld momenteel ernstig ziek bent, vaak zonder het te weten!)...
WIL JE PERSOONLIJK DOOR ONS WORDEN GEADVISEERD?
Zou je precies willen weten wat jij zou moeten doen om je doel te bereiken? Klik op de link hieronder om persoonlijk advies aan te vragen.

Klik hier om je nu aan te melden.
Net zoals de man die in een andere thread werd genoemd, die mensen afraadt om zelf koffie te branden want hij heeft nu een keurmerk waardoor je kunt weten wat de beste koffie is en ook heeft hij zeer nauwkeurig bijgehouden wat je allemaal moet doen om koffie correct te zetten, al die informatie is bij hem beschikbaar en je hoeft alleen maar een afspraak te maken voor consultancy, dan komt het goed en wordt je bedrijf weer gezond!

Nog over die gluten-man, hij schrijft ook:
In plaats van ‘algemene’ voedingsadviezen te geven, gebruiken we je hormoonhuishouding als uitgangspunt om je zo persoonlijk mogelijke adviezen te geven.
Zo kan die man, als hij wordt betrapt door de echtgenoot van een van zijn 'patiënten' terwijl hij wel erg penetrerend aan het 'healen' is, ter verdediging inbrengen dat hij druk doende was in haar 'hormoonhuishouding', op zoek naar gluten die op warme plekken zeer kwalijk kunnen gisten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

175
Prachtig allemaal, felicitaties.

Ik bedacht dat een aanrechtkastje in mijn keuken altijd warm is ten gevolge van een verwarmingspijp die er onderdoor gaat. Het is er vrij constant 26ºC dus ik heb dit kastje uitgeruimd en mijn desem daarin gezet. Binnenkort kan het deeg daar ook kalmpjes in rijzen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

176
fransg schreef:Prachtig allemaal, felicitaties.

Ik bedacht dat een aanrechtkastje in mijn keuken altijd warm is ten gevolge van een verwarmingspijp die er onderdoor gaat. Het is er vrij constant 26ºC dus ik heb dit kastje uitgeruimd en mijn desem daarin gezet. Binnenkort kan het deeg daar ook kalmpjes in rijzen.
Ideaal! Dat is perfect.

Net aangesneden...
http://youtu.be/yZhib9XLbS4
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

178
Even de nieuwste aanwinst ovenklaar gemaakt, de greep die erop zat was maar tot 220 graden ovenbruikbaar, een nieuwe Le Creus greep die alles aan kan kost slechts 28 euro, toen deze budget oplossing gevonden en eigenlijk wel handig, je kan de deksel met een houten pol er makkelijk uithengelen en dat voor de geweldige prijs van €1,40 Het niet kneden deeg staat nu een paar uur in de Rijskast, daar is het bijna altijd 21 graden, kan die tot morgen 11:00 uur staan en dan gaan we het zien, doe het alleen met wat bloem bestuiven, de laatste paar broden waren leerwerk en daar hadden ze ook de textuur van, die liggen als een blok op de maag. ;)

[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016120 ... cb4f1c.jpg[/img]
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.