Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.
371Op krachtstroom?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.bobbee schreef:Op krachtstroom?
Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.@3aan schreef:220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.bobbee schreef:Op krachtstroom?
Moet dat?cremalover schreef:Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.@3aan schreef:220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.bobbee schreef:Op krachtstroom?
Er zit niets anders op. Cremalover weet wat broodbakken inhoudt. Verzet is zinloos.@3aan schreef:Moet dat?
Je hebt een (semi) professionele graanmolen gekocht.Als je kunt zeven kun je meel gaan verkopen.@3aan schreef:Moet dat?cremalover schreef:Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.@3aan schreef: 220 anders had ik er nog een keertje over moeten denken, nieuw kost deze 1700, heb het donkerbruin vermoeden dat ik hem niet hou en toch een kleiner model ga kopen, deze weegt slechts iets van 27 kilo, motor is 700 watt, op de fijnste stand 400 gram per minuut.
De ballaststoffen zijn zeer fijn.@3aan schreef:Welke kwaliteit? Mag het een gesteunde handzeef zijn?
Heb je nog verdere tips aangaande deze maalmaterie?cremalover schreef:Je hebt een (semi) professionele graanmolen gekocht.Als je kunt zeven kun je meel gaan verkopen.@3aan schreef:Moet dat?cremalover schreef:
Je moet nog een schudder net zeven kopen zodat je gradaties meel kunt maken met variaties in ballaststoffen.
Nadeel van malen is dat je altijd volkoren graan hebt.Super gezond maar als je dat puur gebruikt krijg je zwartbrood.