Re: Speedster espresso machine

11
Ikhouvankoffie schreef:Dankjewel!
Ik heb een top koffiemolen gekocht!
Welke?

Ik bedoel je hoeft hier niet verplicht wat te vertellen maar als je informatie vraagt is het wel leuk als je ook wat mededeelt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

13
Ah goed, benieuwd hoe die je bevalt. Ik heb wel mensen gekend die er een hadden maar ze bleven niet lang. Kan ook komen doordat sommige koffie-fanaten rusteloos zijn en na enige tijd hoe dan ook wat anders willen. 't lijkt me een redelijk goeie en vooral niet te grote maler.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

14
Ik heb al vaker een koffie uit een Speedster aangeboden gekregen en jammer genoeg was dat zelden een lekkere. Veelal stond er een K30 naast te pronken en die was steevast niet goed afgesteld, standje 3 en dat was het, koffiekeuze was meestal van de Sponsor.
Zoek vooral een goede brander (onafhakelijke) want daar maak op breek je een goede koffie mee, voor de melkdrankjes Arla biologische volle melk en je machine en molen een goed schoonmaakregime gunnen!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.