Re: Maalschijven wega 6.4

2
Stevenmarx schreef:Enig probleem is dat ik ze nergens kan vinden..
Waar heb je al gezocht / nagevraagd? "Nergens kunnen vinden" kan immers ook betekenen dat je alleen nog maar op zolder hebt gekeken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Maalschijven wega 6.4

3
PS als je werkelijk waar zou hebben gezocht dan had je om te beginnen dit al direct gevonden:

viewtopic.php?t=7236#p69454
Jochen_P schreef:Ik heb zin in een upgrade dus ik bied mijn Wega Max 6.4 molen aan.
Dit is eigenlijk een Compak K6 onder een andere naam.
Heb je al goed gezocht naar maalschijven voor de Compak K6?

Bij Van Pommeren bijvoorbeeld?

En zo nee waarom niet zoeken maar meteen vragen... ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Maalschijven wega 6.4

5
Stevenmarx schreef:In dit geval: via internet op meerdere websites, via mijn koffiebrander en via het onderhoudsbedrijf van mijn koffiezetapparaat.. allen geven aan al eerder op zoek te zijn geweest maar ze niet kunnen leveren.

Helaas dus niet op mijn zolder, goeie tip :roll:
dat is allemaal weinig specifiek en de informatie dat je waarschijnlijk de schijven van de K6 moet hebben wist je koffiebrander niet en ook het onderhoudsbedrijf weet er weinig van...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Maalschijven wega 6.4

8
Stevenmarx schreef:Heb ze gevonden, geen idee dat ik op een andere naam moest zoeken. Bedankt iig!
Ik heb ook alleen gezocht op "wega 6.4" en de zesde link van boven gaf het antwoord al. Daarom kan ik nauwelijks geloven dat je dit "nergens kon vinden" en het is al helemaal vreemd dat de 'deskundigen' tot en met het onderhoudsbedrijf beweerden van niks te weten.

Maar goed nu zit je op een spoor en kun je het verder uitpluizen en oplossen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino