Re: Nieuwe Londinium op de markt

21
cremalover schreef:De open thermosyphon vs de gesloten variant is een compleet ander concept. Die vergelijking loopt dus spaak.
Ik ben niet geheel met je eens, maar ik weet dat ik de rest van de wereld een fantastische dienst bewijs door het daarbij te laten.

Londinium heeft nu in verschillende maten machines die onderling niet met elkaar concurreren, de L-R is voor een heel andere markt dan de nieuwe L1 (voorheen L1-P), en de L2 en L3 bijten elkaar evenmin.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Nieuwe Londinium op de markt

24
fransg schreef:Wat ik me nu ineens realiseer: mocht je iemand kennen die bijna wekelijks van plan is zijn dipper te verkopen, mede omdat die zo enorm groot is en ook omdat-ie elke dag de gehele boilerinhoud moet legen en vervangen, dan kan de kleinere L-R een goed alternatief zijn, ook al omdat de HX steeds met fris water uit het reservoir wordt aangevuld!

Er schiet me nu nog niet speciaal iemand te binnen maar het is de moeit waard om on ons achterhoofd te houden ;-)
Heeft ook voordelen.