Re: Het grote broodbaktopic

1413
Nee dat hoeft niet, er zijn er met afneembare kuip en dan ook een neigkop, en een echte vaste kuip is het ook niet, die kuipen roteren, anders blijft er een klomp deeg om de spiraal draaien en daar blijft het dan bij.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Het grote broodbaktopic

1414
Die lui in Perth zijn vaklui zeg. Mooie hout gestookte oven. Nou mijn keukenmachine doet het goed met kneden, ik ga echt niet upgraden naar een hobert ofzo. Vrouw maakt me sowieso dood als ik dat doe heb geld genoeg gekost hehehe. Maar vandaag nog chocoladetaart gemaakt zo uut het pakje lekker lui en straks gaat het meergranen brood weer in de oven. Alleen deze maand denk ik nog zware ovensteen kopen. Kan de pizzasteen op de weggeefsite of voor op de bbq.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Re: RE: Re: Het grote broodbaktopic

1417
mutsje schreef:Die lui in Perth zijn vaklui zeg. Mooie hout gestookte oven. Nou mijn keukenmachine doet het goed met kneden, ik ga echt niet upgraden naar een hobert ofzo. Vrouw maakt me sowieso dood als ik dat doe heb geld genoeg gekost hehehe. Maar vandaag nog chocoladetaart gemaakt zo uut het pakje lekker lui en straks gaat het meergranen brood weer in de oven. Alleen deze maand denk ik nog zware ovensteen kopen. Kan de pizzasteen op de weggeefsite of voor op de bbq.
Hobart is ook een planeetmenger, dus geen Spiraalkneder. ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.