Mooi dagje vandaag bij het festival. Rond 11:30 was het nog prima te doen qua drukte. Uurtje later begon het wel flink druk te worden. Mooie stands, veel kleine branderijen!
Ook alvast een souvenir meegekregen naar huis
Re: Amsterdam Coffee Festival
62zozo gekregen nog welRikC schreef:Mooi dagje vandaag bij het festival. Rond 11:30 was het nog prima te doen qua drukte. Uurtje later begon het wel flink druk te worden. Mooie stands, veel kleine branderijen!
Ook alvast een souvenir meegekregen naar huis
63Jep, de rest waarvoor wel betaald moet worden daar moet ik nog even op wachten
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante
64Uh - dan doe ik de aanname dat het geen Faema E71 is geworden...RikC schreef:Jep, de rest waarvoor wel betaald moet worden daar moet ik nog even op wachten
65Haha, nee idd. Een lichtblauwe Linea Mini . Zal binnenkort wel eens een posten als ie er staat.
66Smaken verschillen....sorry.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
67Hahaha, ja ik d8 ook dat het een rode of zwarte zou worden. Maar na ze allemaal in het eggie gezien te hebben was de keuze snel gemaakt.
Re: RE: Re: Amsterdam Coffee Festival
68Heeft toch wel heel erg veel weg van zo'n beruchte Ascaso machine?!RikC schreef:Hahaha, ja ik d8 ook dat het een rode of zwarte zou worden. Maar na ze allemaal in het eggie gezien te hebben was de keuze snel gemaakt.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
69Ja idd! Gelukkig is deze van de binnenkant wel meer dan ruim in orde!
70Nou @bobbee je kunt opgelucht ademhalen op de blauwe bleek een langere levertijd te zitten. Nu wordt ie rood