Re: Het grote broodbaktopic

1657
mutsje schreef:Ik ben toch enorm benieuwd of de desem het vakantie avontuur van Frans overleeft heeft.
Ik had een bakje desem als gewoonlijk in de koelkast geplaatst, ook eentje met de helft minder water, en ook eentje met de halft minder water in het vriesvak.

Bij terugkeer heb ik eerst het 'gewone' desempje geprobeerd, dat broodje lukte prima dus ik heb de andere twee weggekieperd ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1658
Ik heb gisteren de Roccbox ontvangen. Eerst proef gedraaid. Wat een geweldige oven!

Afbeelding

Wel wennen aan de hitte want hij houdt zijn temperatuur gewoon vast. Dus kop erbij houden want 500 graden is 500 graden op de steen en dat bakt wel! Voor je het weet is hij zwart. Eindelijk kan ik de echte Napolitaanse pizza maken. 60 tot 90 seconden per pizza. De klassieker: pizza margherita.

Afbeelding

San Marzano tomatensaus
Fior die latte
Parmezaanse kaas
Basilicum
Beetje olijfolie

Dit was vandaag, verjaardagsfeestje van mijn zoon. 5 kinderen van 10 a 11 jaar. Echt gezellig en allemaal tegelijk eten. Pizza's vlogen de oven uit.

Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1659
Ik heb gisteren de Roccbox ontvangen. Eerst proef gedraaid. Wat een geweldige oven!

Afbeelding

Wel wennen aan de hitte want hij houdt zijn temperatuur gewoon vast. Dus kop erbij houden want 500 graden is 500 graden op de steen en dat bakt wel! Voor je het weet is hij zwart. Eindelijk kan ik de echte Napolitaanse pizza maken. 60 tot 90 seconden per pizza. De klassieker: pizza margherita.

Afbeelding

San Marzano tomatensaus
Fior di latte
Parmezaanse kaas
Basilicum
Beetje olijfolie

Dit was vandaag, verjaardagsfeestje van mijn zoon. 5 kinderen van 10 en 11 jaar. Echt gezellig en allemaal tegelijk eten. Pizza's vlogen de oven uit.

Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!