ebk71 schreef:Er is hier blijkbaar geen interesse, anders zou er wat meer duscussie zijn ipv alleen algemene vooroordelen te posten. Brand dat ding dan af op specifieke punten.
Ik vind 'm lelijk. Dat hout is nergens voor nodig. Die schakelaar lijkt er achteraf opgezet omdat men zoiets was vergeten, waarom zo'n ver uitstekende switch kiezen en op die opvallende plek plaatsen als er ook schakelaars zijn die minder uitstulpen?
De 'review' lijkt me door een aardige nerd geschreven, mooi vormgegeven, maar hij 'test' ook dingen die nonsens zijn zoals aansluiting op 263 Volt of zoiets. En als ik het goed heb heeft hij wel vaker van iets nieuws gezegd dat het een 'game changer' wordt terwijl we daar verder nooit meer wat van hebben vernomen. Nu is het ook lastig zoiets te voorspellen.
Het ding belooft ook een oplossing te zijn voor ernstige problemen die eigenlijk niet of nauwelijks bestaan. Retentie is intussen bij heel veel malers nauwelijks een issue en het is niet zo dat bonen in een hopper heel snel bederven. Single dosing brengt zijn eigen zorgen mee (statische elektriciteit) en we moeten nog zien hoe dat in de praktijk werkt bij dit apparaat, of dat het aan de nieuwe eigenaars is om met druppels, draadjes en andere trucs een en ander te verhelpen.
Van prototype naar productie is een heel avontuur en na enkele misbaksels weet je als fabrikant steeds beter welke valkuilen je moet vermijden en welke tijdsplanning realistisch is, waar je bereid moet zijn veel extra te investeren voor wéér een nieuwe betere mal enzovoorts. Het is me niet duidelijk wie het opzetten van de productielijn gaat uitvoeren en hoeveel ervaring en vooral hoeveel geld die achter de hand heeft om de onvermijdelijke tegenvallers op te lossen.