Happy new year!
Via deze weg wil ik alle posters en meelezers, alle zuurpruimen, alle wetenschappers, alle knutselaars en vooral alle gepassioneerde genieters van het koffiepraat forum een gelukkig nieuw jaar wensen.
Dat 2018 jullie veel geluk, gezondheid en mooie verse koffie én verse koffieproza mag brengen.
Gecafeïneerde groet Arnoud !
Re: Happy new year! 2018
2Best wishes! Proost op een mooi jaar.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Voor iedereen de beste wensen. Laat 2018 een mooi koffiejaar worden.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
4Dank. Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik wens iedereen een mooi jaar toe!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
6Bedankt. Iedereen een fijn jaar met heerlijke koffie en veel plezier met bereiden!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.