Hallo allemaal .
We hebben een Siemens S75 gekregen , waar al veel een vervangen was , afgelopen vrijdag toen we m gekregen hadden maalde deze nog .
Maar geeft sinds die tijd continu aan ,,bonen vullen ,,
Hele aparaat heb ik inmiddels schoon gemaakt , ook de maal unit , die was ip van plastic wit koffie bruin ,dus ook deze helemaal schoon gemaakt .
Dus naar een paar uurtjes weer in elkaar gezet en wat denk je , , melding koffie bonnen vullen .
We gebruiken de Lor bonen medium , deze zijn niet glanzend.
Apaaat is tevens ontkalkt doet verder alles
Iemand enig idee wat de oplossing/oorzaak zou kunnen zijn ,
Re: Problemen siemens S75
2waarschijnlijk is je maler stuk.William Spinmuis schreef: di 16 jan 2018, 10:58 Hallo allemaal .
We hebben een Siemens S75 gekregen , waar al veel een vervangen was , afgelopen vrijdag toen we m gekregen hadden maalde deze nog .
Maar geeft sinds die tijd continu aan ,,bonen vullen ,,
Hele aparaat heb ik inmiddels schoon gemaakt , ook de maal unit , die was ip van plastic wit koffie bruin ,dus ook deze helemaal schoon gemaakt .
Dus naar een paar uurtjes weer in elkaar gezet en wat denk je , , melding koffie bonnen vullen .
We gebruiken de Lor bonen medium , deze zijn niet glanzend.
Apaaat is tevens ontkalkt doet verder alles
Iemand enig idee wat de oplossing/oorzaak zou kunnen zijn ,
hij geeft bonen vullen aan normaal als de motor te licht draait. dus waarschijnlijk kan hij niet meer goed zien of hij zwaar draait ofzo.
of hij word juist te heet zou ook kunnen.
maar als ik dit soort dingen heb verwissel ik de bonenmaler.
succes er mee op europart.nl zijn onderdelen te koop eventueel kan ik het ook regelen.
BACCA ROSSA
3Welke onderdelen moet ik daar voor bestellen dan ,als het me te gek word moet ik m eerst even aan de kant zetten
4Ik weet het niet zeker he ik heb hem niet voor me gehad maar dan zou je de komplete maler moeten hebbenWilliam Spinmuis schreef: di 16 jan 2018, 13:02 Welke onderdelen moet ik daar voor bestellen dan ,als het me te gek word moet ik m eerst even aan de kant zetten
BACCA ROSSA
6Ja waarschijnlijk zijn je maalschijven bot dus heb je geen andere keus
BACCA ROSSA