Re: "Caution: Hot Surface" sticker op E61 verwijderen

22
Remmenreiniger op een keukenpapiertje spuiten en daarmee de stickerlijm oplossen, remmenreiniger van de Action werkt perfect en kost echt een beetje!

Tjeetje ben ik aan het reageren omdat er een of andere dombo op een bericht van een paar jaar oud reageerde, voel me nu ook een beetje _______ ^^^^^

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re:

26
@3aan schreef: wo 14 mar 2018, 08:37
fransg schreef:Toch goeie tip!

Is WD40 net zoiets?
Nee dat is iets heel anders.
Goed te weten dat dingen die heel anders zijn toch hetzelfde kunnen doen.

Is eigenlijk iets dat we iedereen zouden willen meegeven. Als je dat weet begrijp je veel dingen in het leven beter.

En het maakt niet uit dat deze uitwisseling van zienswijzen plaatsvindt als reactie op iets dat al even geleden is aangekaart. Men wordt geen dombo indien men het nieuwe antwoord geeft op een oude vraag. Filosofen zoeken altijd nieuwe antwoorden op oude vragen en dat zijn ook geen dombo's. We geven elk ons beste antwoord en dat antwoord staat dan op zichzelf.

Een goed antwoord hoeft niet beter te zijn dan een ander en dan hoeft die ander ook niet als dombo te worden weggezet, is algemeen bekend.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: "Caution: Hot Surface" sticker op E61 verwijderen

27
Alfons schreef: wo 14 mar 2018, 08:27 Deze "dombo" is nieuw op dit forum en dacht dat anderen misschien wat aan de tip hadden. Wellicht wordt dat niet gewaardeerd en zal ik mij voortaan ver houden van oude berichten en alles nieuw plaatsen zodat jij je geen dombo hoeft te voelen….
Door mij zeker gewaardeerd. Nieuwe antwoorden op oude vragen zijn toch nooit verkeerd.
En het herinnert mij eraan dat die sticker er bij mij ook nog op zit (is nog vrij 'vers'). Dus ik ga nu, gewapend met heel veel tips, aan de slag!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.