Re: Inkoopactie groene bonen: Peru microlot Noé

23
YESSSSSSSS :!: :!: :!:

https://www.cma-cgm.com/ebusiness/track ... rch=Search

Oftewel:
De boot, de "CAP SAN SOUNIO" (hieronder afgebeeld eerder van de week in Hamburg ;)) is hedenmorgen aangekomen in Antwerpen!!
Discharged betekent overigens dat het afladen nog gaande is, dat duurt wel eventjes. Dan volgen er nog de nodige formaliteiten en gaat de koffie het warehouse in. Alles bij elkaar neemt dat vaak nog wel een weekje in beslag, tegen die tijd zou ik in ieder geval een arrival sample moeten hebben ontvangen!

Arnoud, you know what to do now ;) ;)
Enne... je krijgt weldra de logistieke afdeling op je nek :D
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: Inkoopactie groene bonen: Peru microlot Noé

30
Beste mensen,

Ik verwacht de Peruaanse microlot volgende week op Het Hoofdkwartier in Amstelveen te hebben!

De facturen voor de eind betaling zullen er dus weldra uit gaan. Voor de mensen die hun bestelling nog aan willen vullen met wat mooie boontjes we hebben op het moment een klein maar divers aanbod van wat mooie specialtys. Van fruitige natural Ethiopië Yirgacheffe tot zoete fullbody pulped natural Brazilië black diamond.
Benieuwd naar het aanbod? Stuur me even een PBtje voor meer info.